نوار لاستیکی ضد سایش

نوار لاستیکی ضدسایش | لاستیک سازی پارسیان صنعت

خرید نوار لاستیکی ضد سایش

خرید نوار لاستیکی ضد سایش | نوار لاستیکی ضد سایش مانند نوار لاستیکی ضربه گیر ، توار قله بر با متریال های مختلف ضد سایش و مقاوم در برابر پارگی و کشش تولید میشود. از جمله متریال مورد استفاده برای تولید نوار لاستیکی ضد سایش NR ،NR_SBR ،پلی اورتان ، نئوپرن و….می باشد.

نوار لاستیکی ضد سایش با کیفیت بالا و مواد پلیمری غنی برای استحکام کششی و انعطاف پذیری عالی فرموله شده است. محصولات لاستیکی تخصصی ضد سایش برای کاربردهایی در دسترس هستند که به خواص ضد سایش و پارگی بیشتری نیاز دارند.

از نوارهای لاستیکی ضد سایش در صنایع مختلف مانند صنایع فولاد ، لوازم خانگی مانند لباسشوئی ، صنایع حمل و نقل و معدنی استفاده میکنند.

نوارهای لاستیکی ضد سایش با جنس NR-SBR ترکیبی از لاستیک  طبیعی و مصنوعی مطابق با سفارش مشتری در ابعاد دلخواه تولید میشود. برای خرید نوار لاستیکی ضد سایش با کیفیت بالا و قیمت مناسب میتوانید با کارشناسان شرکت لاستیک سازی پارسیان صنعت مشاوره کنید و اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید نوار لاستیکی ضد سایش دریافت کنید.

لازم به ذکر است که شما مشتریان محترم میتوانید هم خریدحضوری و هم خرید آنلاین داشته باشید. برای کسانی که در شهر اصفهان حضور دارند میتوانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و برای کسانی که امکان خرید حضوری ندارند میتوانند خرید انلاین یا اینترنتی را امتحان کنند.

ویژگی های نوار لاستیکی ضد سایش

  1. مقاومت عالی در برابر سایش
  2. استحکام کششی بالا
  3. خاصیت ارتجاعی بالا
  4. مقاوم در برابر ضربه
  5. مقاوم در برابر خوردگی
  6. کاهش سر و صدا
  7. قابلیت رنگ بندی

بهترین تولید کننده نوار لاستیکی ضد سایش

شرکت لاستیک سازی پارسیان صنعت با سالها تجربه در تولید انواع محصولات لاستیکی در اصفهان با بهره گیری از به روزترین تجهیزات و به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص توانسته است محصولات باکیفیت مطابق با استانداردهای جهانی را تولید و روانه ی بازار کند. و یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات لاستیکی در کل کشور به شمار می اید.

نوارهای لاستیکی ضد سایش با متریال های مختلف بسته به نوع کاربرد بر اساس نقشه سطح مقطع ، بدون محدودیت سایز بر طبق سفارش مشتری قالب گیری و تولید میشوند. نوارهای لاستیکی ضد سایش در صنایع مختلف به عنوان ضربه گیر ، آب بند ، درزگیر و هوابند استفاده میشود. تولید نوار لاستیکی ضد سایش محدودیتی در ابعاد و متراژ ندارد و مطابق سفارش مشتری میتواند در ابعاد متفاوت تولید و عرضه شود. نوارهای لاستیکی از جمله محصولاتی هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند و به روش اکسترود قالب سازی و تولید می شوند.

انواع نوارهای طولی لاستیکی

نوار های لاستیکی انواع مختلفی دارد که با متریال متفاوتی تولید میشوند. از مهمترین انواع آن میتوانیم به نوارهای لاستیکی سیلیکونی ، ضد سایش NR ، ضد روغن NBR ،ضد اسید EPDM ، و پلی اورتان اشاره کنیم.

1.نوار لاستیکی ضد سایش : یکی از پرکاربرد ترین نوارهای طولی لاستیکی نوار لاستیکی ضد سایش و نئو پرن است. این نوع نوار لاستیکی به عنوان ضربه گیر ، درزگیر ، لرزه گیر ، آب بند در صنایع مختلف کاربرد دارد. دارای خاصیت ارتجاعی میباشد و در برابر پارگی و کشش و خوردگی مقاومت دارد.

2.نوار لاستیکی سیلیکونی : نوع دیگر نوارهای لاستیکی پرفروش نوار سیلیکونی است. نوار سیلیکونی یک نوع نوار لاستیکی بهداشتی است که دارای ویژگی ها و مزایائی مانند مقاومت در برابر دمای بالا ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ،و مقاوم در برابر اوزون است.

3.نوار اسفنجی چسب دار : این نوع نوار لاستیکی در متریال نئو پرن ، نیتریل ، NBR ،SBR و از فوم های لاستیکی و انعطاف پذیر ساخته میشود. ویژگی هائی همچون سبک و نرم بودن ، تراکم بالا ،مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی ، آن را برای کاربردهای طولانی مدت در داخل و یا خارج قطعات مناسب میکند. مقاومت دمائی این نوارها از 40- تا 110+ درجه سانتیگراد متغیر است.

دگیر نوار های لاستیکی طولی

نوار لاستیکی مقاوم در برابر روغن : نوار لاستیکی ضد روغن یا نوار لاستیکی نیتریل NBR در جاهائی که با روغن و گریس سر و کار داریم به عنوان آب بند به کار می رود. قابلیت تحمل دما در نوار لاستیکی ضد روغن بین 20- تا 120+ است. هر چقدر ترکیب نیتریل بیشتر باشد مقاومت نوار لاستیکی ضد روغن در برابر روغن بیشتر می شود.

نوار لاستیکی با متریال وایتون : نوار لاستیکی وایتون دارای مقاومت فوق العاده در برابر اسیدها و بازهای قوی بوده و میتواند تا دمای 320 درجه سانتیگراد را تحمل کند. همچنین در برابر اشتعال نیز مقاوم است. زمانی که استفاده از لاستیک NBR در دمای بالا امکان پذیر نباشد از نوار لاستیکی وایتون استفاده می کنند.

نوار لاستیکی ضد اسید : نوار لاستیکی ضد اسید نوع دیگری از نوارهای لاستیکی است که دارای ویژگی هائی از قبیل مقاومت در برابر آب شور و ترکیبات قلیائی ، مواد اسیدی و خورنده ، مقاوم در برابر جریان الکتریسیته و اشعه میباشد.

کاربرد های نوار لاستیکی ضد سایش

ترکیب NR_SBR برای تولید لاستیک ضد سایش استفاده میشود. لاستیک های ضد سایش جزء پرمصرف ترین لاستیک های صنعتی میباشند. این لاستیک ها از نظر ظاهری شبیه لاستیک های سیلیکونی و پلی اورتان هستند و در رنگ های مختلف تولید میشوند. این لاستیک ها خاصیت ارتجاعی بسیار بالائی دارند که منجر به کاربردهای متنوعی میشوند.

نوارهای لاستیکی ضد سایش در برابر سایش و اصطکاک و خراش ناشی از اجسام تیز مانند قطعات فلزی و تیغه های برش در خطوط مونتاژ و بسته بندی مقاوم هستند. بنابراین از این نوارها به عنوان پوشش تسمه صنعتی برای جلوگیری از آسیب به قطعات دستگاه استفاده میشود.

ضخامت نوارهای ضد سایش از 1 میلیمتر تا چند سانتی متر متغیر است. این نوارها قابلیت تحمل دمای 30- تا 75+ درجه سانتیگراد را دارند و خاصیت خود را از دست نمی دهند. نوار لاستیکی ضد سایش بهترین انتخاب برای قطعات ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و مکانیکی هستند که در معرض سایش و اصطکاک بالا قرار دارند. تسمه های صنعتی ، نوار نقاله ، لیبلینگ ، جاروبرقی و ماشین لباسشوئی و تیغه های ماشین کف شور و…مواردی هستند که از نوار لاستیکی ضد سایش استفاده میشود.

این نوارهای لاستیکی ضد سایش دارای مقاومت 120 میلی متری هستند. استفاده از این نوارها باعث محافظت از قطعات در برابر آسیب های ناشی از اصطکاک میشود. مقاومت الکتریکی لاستیک ضد سایش 47 کیلوولت میباشد.

قیمت نوار لاستیکی ضد سایش

نوار لاستیکی ضد سایش یکی از پرمصرفترین و پرفروش ترین نوارهای لاستیکی می باشد که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. برای محافظت از قطعاتی که در معرض سایش و اصطکاک مداوم میباشند استفاده از این نوار لازم و ضروری است. فروش نوار لاستیکی در ابعاد مختلف با توجه به سطح مقطع مورد نظر و متراژ سفارشی در شرکت لاستیک سازی پارسیان صنعت به صورت حضوری و آنلاین صورت میگیرد. هیچ محدودیتی در سفارش و تولید این نوار لاستیکی از نظر متراژ و ابعاد وجود ندارد. کافی است با مشاوران ما در تماس باشید و ابعاد و متراز را بیان کنید. سعی ما بر این است که تولیدات خود را با بهترین کیفیت از لحاظ متریال مصرفی و با کمترین سود به دست مشتریان برسانیم.

از آنجائی که قیمتها دارای نوسان زیادی است میتوانید برای اطلاع از قیمت با توجه به ابعاد سفارشی خود و متریال استفاده شده با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. تلاش این مجموعه بر این است که تا جائی که امکان دارد قیمت را برای مشتریان منصفانه ارائه دهد بدون اینکه در کیفیت محصول تاثیر گذارد.

برای اطلاع از نحوه ی فروش نوار لاستیکی ضد سایش و دیگر محصولات ما مانند ضربه گیر لاستیکی ، گردگیر لاستیکی ، کوپلینگ لاستیکی و ….. با ما در تماس باشید.

جمع بندی

ورق و نوارهای لاستیکی مقاوم در برابر سایش از لاستیک طبیعی و مصنوعی مرغوب ترکیب شده اند تا بهترین مقاومت را در برابر برش، سایش و اصطکاک ارائه دهند. مزیت عملکرد برتر ما در صنعت لاستیک در فرآیند تولید اثبات شده است.

با درک بهتر کاربردهای نوارهای لاستیکی ضد سایش در صنعت معدن، و صنایع دیگر سعی کرده ایم محصولات لاستیکی خود را با کیفیت بالاتر و قدرت چسبندگی بیشتر تولید کنیم. انواع محصولات ما که شامل نوار لاستیکی ضد سایش ، نوار لاستیکی ضد روغن ، نوار لاستیکی وایتون ، نوار اسفنجی چسب دار و نوار لاستیکی سیلیکون و دیگر محصولات لاستیکی همگی با بهترین متریال و با بهره گیری از استانداردهای جهانی در حال تولید و عرضه می باشد.

دیگر خدمات ما : گردگیر لاستیکی | ضربه گیر لاستیکی | رابرلاینینگ مخازن | ورق لاستیکی | دیافراگم لاستیکی | کاسه نمد لاستیکی

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *